چرا پوراحمد خویش را مدیون نادر ابراهیمی می دانست؟
به گزارش بازی اندروید، کیومرث پوراحمد خویش را تنها مدیون نادر ابراهیمی می دانست و در اینباره اظهار داشته بود: در کارم فقط به نادر ابراهیمی که در حق من پدری کرد، مدیون هستم چونکه من را آزاد گذاشته بود هر سکانسی که می خواستم با هر فیلمبرداری می گرفتم و تشویقم هم می کرد.
۱۴۰۲/۰۱/۱۶ ۱۷:۵۶:۰۰