بازی اندروید

جنایت بی دقت به ویناله می رود

جنایت بی دقت به ویناله می رود

بازی اندروید: پنجاه و هشتمین دوره جشنواره فیلم وین (ویناله) لیست فیلم های منتخب امسالش را با حضور دو فیلم ایرانی اعلام نمود.


به گزارش بازی اندروید به نقل از ایسنا، «جنایت بی دقت» به کارگردانی شهرام مکری و «شیطان وجود ندارد» به کارگردانی محمد رسول اف در کنار فیلم های کارگردانانی چون «توماس وینتربرگ»، «فرانسوا اوزون»، «ابل فرارا»، «کلی ریچارد»، «جانفرانکو رُزی» و «تسای میانگ لیانگ» در این رویداد سینمای اروپا نمایش داده می شود.
این رویداد سینمایی از تاریخ ۲۲ اکتبر تا اول نوامبر (۱ تا ۱۱ آبان) در اتریش برگزار می گردد و با فیلم «خانم مارکس» محصول ایتالیا افتتاح می گردد. مجموعه برندگان فستیوال های برلین، ونیز و ساندنس در کنار هم ترکیب متفاوتی را در این جشنواره به وجود آورده است.

فیلم شهرام مکری نخستین نمایش جهانی خودرا در بخش افق های جشنواره فیلم ونیز تجربه نمود. بابک کریمی، راضیه منصوری، ابوالفضل کاهانی، محمد ساربان، عادل یراقی، محمد بهرازنیا و بهزاد دورانی بازیگران «جنایت بی دقت» هستند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: « فیلم مضمونی در رابطه با سینما دارد و درباره تماشاگرانی است که پیش از شروع اکران فیلمی درباره ان حرف می زنند و با شروع ماجراها بر پرده سینما، داستان آنها و قصه فیلم با هم یکی میشود.»
پخش بین المللی فیلم را دریم لب، نسرین میرشب برعهده دارد.
«جنایت بی دقت» محصول موسسه فرهنگی هنری کارنامه و به تهیه کنندگی نگار اسکندرفر در انتظار اکران در سینماهای ایران است.




منبع:

1399/07/24
11:23:02
5.0 / 5
1648
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
بازی اندروید