بازی اندروید

تعطیلی موقت اجرای گلاب آدینه

تعطیلی موقت اجرای گلاب آدینه

بازی اندروید: برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاتر شهر در حالی اعلام گردید که دور اول اجراهای نمایش «بانوی محبوب من » به احترام فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) موقتاً به پایان می رسد.


به گزارش بازی اندروید به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، برنامه تالارهای نمایشی تئاتر شهر در حالی اعلام گردید که دور اول اجراهای نمایش «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه در تالار اصلی به احترام فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اختتام هفته جاری موقتاً به پایان خواهد رسید.
این اثر نمایشی که از روزبیستم آبان ماه در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفته، روز پنجشنبه بیست و پنجم آذر ماه به احترام فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) موقتاً به اجراهای خود اختتام خواهد داد.
براساس برنامه ریزی های انجام گرفته با اختتام گرفتن دور اول نمایش «بانوی محبوب من»، یک اثر نمایشی ویژه به مناسبت ایام گرانقدر فاطمیه از روز چهارشنبه اول دی ماه در تالار اصلی به صحنه خواهد رفت که اطلاعات تکمیلی و جزئیات آن طی روزهای آینده اعلام می شود.
بنا بر این گزارش از روز یکشنبه بیست و یکم آذرماه تا اختتام هفته جاری نمایش «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه ساعت 18: 45 در تالار اصلی، نمایش «بابا آدم» به کارگردانی لیلی عاج ساعت 18: 30 در تالار چهارسو، نمایش «تختی در اتاق شماره 23 هتل آتلانتیک» به کارگردانی تینو صالحی ساعت 18: 30 در تالار قشقایی و نمایش «بیماری خانواده میم» به کارگردانی سروش طاهری ساعت 19: 30 در تالار سایه میزبان تماشاگران خواهد بود.




منبع:

1400/09/20
15:25:54
5.0 / 5
1081
تگهای خبر: اطلاعات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
بازی اندروید