بازی اندروید

ملاقات با جادوگر نخستین گزینه اکران نوروزی؟

ملاقات با جادوگر نخستین گزینه اکران نوروزی؟

با وجود آنکه تاریخ اکران فیلم «ملاقات با جادوگر» 10 آذرماه سال جاری اعلام شده بود، پروانه نمایش این فیلم تازه صادر شده و احیانا یکی از گزینه های اکران نوروزی خواهد بود.


به گزارش بازی اندروید به نقل از ایسنا، شورای پروانه نمایش فیلمهای سینمایی در جلسه اخیر خود با صدور پروانه نمایش برای فیلم «ملاقات با جادوگر» به تهیه کنندگی حمید اعتباریان و کارگردانی جمشید بهرامیان موافقت کرده است.
تیرماه 1399 بود که حسن مصطفوی - مجری طرح و مدیر تولید فیلم - اظهار داشت: فیلم «ملاقات با جادوگر» برای صدور پروانه نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عرضه شده و بعد از دریافت پروانه در زمان مناسبی اکران خواهد شد.
ابتدای آبان سال جاری شورای صنفی نمایش مصوب کرد که این فیلم از 10 آذر اکران خواهد شد و احیانا این تاریخ به معنای داشتن پروانه نمایش هم بوده است، ولی از آنجائیکه تمام فیلمهای مجوز دار از دولت قبل باز هم بازنگری شده اند پروانه نمایش این فیلم کمدی در دوره جدید مدیریت سازمان سینمایی روز گذشته، 28 دیماه صادر گردیده است.
در این فیلم امیرمهدی ژوله، مانی حقیقی، هستی مهدوی، نسیم ادبی، امیر شریعت، ستاره پروین، سپیده مرادپور و علیرضا خمسه بازی کرده اند.
پیش تر تهیه کننده «ملاقات با جادوگر» ضمن مخالفت با اکران پاییزی فیلم به علت آماده نبودن، گفته بود که ترجیح می دهند اکران با تاخیر بیشتر صورت گیرد تا به نوروز برسند چون این فیلم کمدی شاد در سبک فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ» و مناسب اکران نوروز است.
فیلمنامه این اثر توسط امیرمهدی ژوله نوشته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: جناب سرهنگ برادری کن ما رو بگیر، من از خجالتت در میام!
فیلم نامه اولیه این اثر با نام «ماساچوست» پیشتر توسط پیمان عباسی به نگارش در آمده است.




منبع:

1400/10/30
11:26:47
5.0 / 5
947
تگهای خبر: بازی , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
بازی اندروید