بازی اندروید
پژمان جمشیدی:

جشنواره فجر اندازه جام جهانی برایم لذت بخش است

جشنواره فجر اندازه جام جهانی برایم لذت بخش است

پژمان جمشیدی یک سال بعد از حاشیه های سال قبل جشنواره درباره بازیگری اش اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر برای من به اندازه جام جهانی فوتبال لذت بخش است.


به گزارش بازی اندروید به نقل از ایسنا، نشست مطبوعاتی فیلم «علفزار» با حضور عوامل این فیلم و یادی از مهرداد میناوند و علی انصاریان که سال قبل براثر کرونا از دنیا رفتند، انجام شد.(این نشست باتوجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سالن اصلی برج میلاد انجام شد.)
سال قبل موضوع بازیگری پژمان جمشیدی به گونه ای حاشیه ساز مورد پرسش قرار گرفت و وی در چهلمین دوره جشنواره که با دو فیلم حضور دارد و در علفزار نقش یک دادیار را دارد، درباره این که آیا فیلمهای امسالش برای پاسخ به اتفاقهای سال قبل است؟ اظهار داشت: من اینقدر جوان نیستم که در مقام پاسخگویی برآیم و تا آن زمان که جان دارم، دوست دارم با زندگی پیش بروم. من پیش از این که فیلم بازی کنم هم جشنواره را دوست داشتم و الآن هم فارغ از این که خودم فیلم داشته باشم یا خیر، جشنواره در حد جام جهانی برایم جذابیت دارد.
بهرام رادان که تهیه کننده این فیلم با موضوعی درباره تجاوز است، در مورد ورود خود به عرصه تهیه کنندگی و ادامه ی آن بیان کرد: من از سال ۹۱ مجور تهیه کنندگی گرفتم و رشته تحصیلی ام مدیریت بوده و براین اساس چند فیلم در سالهای قبل ساختم، اما برای ادامه کار باید ببینیم باتوجه به شرایط بازگشت سرمایه در بخش خصوصی چطور میتوان فیلم ساخت و کار را پیش برد.
او با تشکر از همکاری، شجاعت و سعه صدر مدیران برای اجازه نمایش این فیلم اظهار داشت: طرح چنین مطالبی می تواند در پیش گیری از وقوع جرم در جامعه کمک نماید به ویژه آنکه برقراری عدالت یکی از سوژه های اصلی فیلم است.
سارا بهرامی که نقش قربانی اصلی این فیلم را بازی کرده، درباره نقش خود اظهار داشت: من برای نقش هایم بطور معمول برنامه ریزی خاصی از قبل ندارم. البته رویاها و خیال هایی دارم ولی برای این فیلم امکانی نبود که بتوانم با زنانی از جنس سارا در فیلم علفزار صحبت کنم. سارا این فیلم برای من باارزش است ولی این علاقه و ارزش مندی ارتباطی به تجاوز ندارد. لطفاً در این زمینه قصه نسازید.
او درباره تکراری بودن نقش خود هم در اضافه کرد: من در نقش های معتاد و خلافکار و قاتل و کمدی بازی کردم ولی اگر این فیلم تکراری بوده متأسفم.
صدف استهبدی که نقش یک معتاد را در علفزار بازی کرده، نیز اظهار داشت که برای این نقش هشت ماه شبی ۱۰ کیلومتر می دویده و ۲۵ کیلو لاغر شده است.
مائده طهماسبی هم درباره بازی خود در این فیلم اظهار داشت: بازی در نقش مادری که چهار پسر متجاوز دارد، یکی از پرچالش ترین نقش هایم بودن که آنرا با عشق بازی کردم.
بهرام رادان، مائده طهماسبی، پژمان جمشیدی، ستاره پسیانی، سارا بهرامی، ترلان پروانه، مهدی زمین پرداز، علی حیدری نیا، صدف استهبدی، عرفان ناصحی و یسنا میرطهماسب از عوامل این فیلم و حاضر در نشست بودند.



1400/11/13
10:29:28
5.0 / 5
955
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
بازی اندروید