بازی اندروید
وزیر ارشاد:

نگاه یکسانی در حوزه فرهنگ و هنر به تمام کشور داریم

نگاه یکسانی در حوزه فرهنگ و هنر به تمام کشور داریم

به گزارش بازی اندروید یزد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نگاه دولت به بخش آموزش و تأمین زیرساختهای حوزه فرهنگ و هنر را در تمام کشور یکسان خواند.


«محمدمهدی اسماعیلی» امشب در افتتاحیه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که به میزبانی یزد و در کاروانسرای زین الدین مهریز برگزار شد، اظهار داشت: یزد هم سبقه ی تاریخی روشنی دارد و هم امروز جریان ساز در زمینه فرهنگ و هنر است.
وی اضافه کرد: یزد همین طور اندیشمندان و هنرمندان بزرگی در بخشهای مختلف پرورانده و هم استعدادهای زیادی را در خود جای داده است بنابراین تصمیم گرفته شد تا این جشنواره را در یزد برگزار نماییم.
وی اظهار داشت: هرچند خیلی علاقمند بودیم که این دوره از جشنواره را به شکل گسترده تری برگزار نماییم ولی متاسفانه در ایام منتهی به جشنواره با شیوع سویه جدید کرونا مواجه شدیم.
وزیر ارشاد ضمن تشکر از تیم حرفه ای برگزار کننده این جشنواره، اشاره کرد: دولت همه تلاش خودرا برای تقویت فرهنگ و هنر در دستور کار دارد و حوزه تئاتر بعنوان یک هنر اصیل اساسا مورد توجه است.
وی از اهتمام دولت به تکمیل تاسیسات و مجموعه های فرهنگی بر طبق اولویت در سراسر کشور آگاهی داد و اظهار داشت: در همین راستا تابحال اعتبارات خوبی برای 14 استان کشور منظور شده و سایر استان های کشور هم در این عرصه مورد توجه هستند.
اسماعیلی اظهار داشت: امروز کشور را در بخش آموزش و تأمین زیرساختهای حوزه فرهنگ و هنر به چشم مساوی نگاه می نماییم و معتقدیم باید زمینه اموزش همه استعدادهای ایران عزیزمان در زمینه فرهنگ و هنر فراهم گردد.
وزیر ارشاد در آخر ابراز امیدواری کرد که طی چهار سال آینده ارتقای کمی و کیفی تئاتر کشورمان را شاهد باشیم.




منبع:

1400/11/14
23:48:47
5.0 / 5
909
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
بازی اندروید