بازی اندروید

تشکیل دبیرخانه تدوین پیش نویس لایحه سیاست های کلی تامین اجتماعی در وزارت رفاه

تشکیل دبیرخانه تدوین پیش نویس لایحه سیاست های کلی تامین اجتماعی در وزارت رفاه

وزیر تعاون، کار‏ و رفاه اجتماعی از تشکیل دبیرخانه ویژه تدوین پیش نویس لایحه سیاست های کلی تامین اجتماعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آگاهی داد.


به گزارش بازی اندروید به نقل از ایسنا، حجت عبدالملکی در صفحه شخصی اش در توییتر در این زمینه نوشت: «با ابلاغ سیاست های کلی تامین اجتماعی از طرف رهبر انقلاب و دستور ویژه رییس جمهور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیرخانه تدوین پیش نویس لایحه این سیاست ها در وزارتخانه تشکیل شد.
وی ادامه داد: این مهم، نیازمند مشارکت همه قوا خصوصاً مجلس، دستگاهها و مجموعه های مردمی در کنار وزارت مردم است.»


لازم به ذکر است بیست و یکم فروردین ماه، حضرت آیت الله خامنه ای در امتداد اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی و بعد از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست های کلی و مصوّب تامین اجتماعی را برای مبادرت به رؤسای قوای سه گانه و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کردند.
برمبنای دستور رهبر انقلاب اسلامی و در اجرای بند «ج – ۱» الزامات تحقق سیاست های کلی نظام، قوه مجریه موظف است با کمک مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه و با بسیج دستگاه های مسئول، برنامه جامع تحقق این سیاستها را شامل تقدیم لوایح، تصویب مقررات و اقدامات اجرائی لازم، در مدت شش ماه ارائه کند.
سیاست های کلی تامین اجتماعی بمنظور جامعیت دادن و انسجام بخشی به کوشش های نظام و ایجاد جهش دراین زمینه ابلاغ گردیده و باتوجه به اهمیت و جامعیت آن بعنوان یک سند بالادستی، تحقق آن مستلزم تغییرات اساسی در قوانین و مقررات جاری و کوشش های جدی در این حوزه است.



1401/01/27
19:45:55
5.0 / 5
718
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
بازی اندروید