بازی اندروید: مدیر پروژه سیستم رانش قطار ملی در جهاد دانشگاهی علم و صنعت اظهار داشت: امکان تولید ۱۱۳ رام قطار ۷ یا ۸ واگنه را در این واحد داریم.
محمد فرزی به خبرنگار مهر درباب آخرین وضعیت قطار ملی به عنوان یکی از طرح های کلان ملی اظهار داشت: بتازگی آخرین تست های سیر قطار ملی در خط اصلی به انجام رسیده است این تست ها برپایه استانداردهای ایمنی و حفاظت قطار و خط برای هر یک از زیر بخش های قطار انجام شده است. وی با اعلان اینکه تمام تستهای قطار ملی، مطابق با استاندارد بین المللی و الزامات و محدودیت های کارفرما است، اظهار داشت: کارفرمای این طرح شرکت متروی تهران و حومه است که ناظر خارجی را برای صحه گذاری و دریافت تاییدیه به خدمت گرفته است. مدیر پروژه سیستم رانش قطار ملی در جهاد دانشگاهی علم و صنعت اضافه کرد: در این تستها، سیستم رانش، ترمز و عملکرد آنها برای تأمین شرایط ایمنی، سرعت گیری افزایش و کاهش سرعت، حداکثر سرعت قطار و... مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. به گفته ی ایشان، پس از دریافت تاییدیه از ناظر خارجی، قطار اجازه مسافر گیری خواهد داشت و می تواند در خطوط مترو مورد استفاده قرار بگیرد. مدیر پروژه سیستم رانش قطار ملی در جهاد دانشگاهی علم و صنعت با اعلان اینکه این یک رام قطار مترو طی ۱۶-۱۸ ماه ساخته شد، اظهار داشت: معمولاً برای ساخت این واگن ها که برای نخستین بار بوده زمان زیادی صرف می شود اما به مرور تولید در زمان کمتری اتفاق خواهد افتاد. فرزی با اعلان اینکه برای ساخت این رام، حداکثر از تجهیزات ایرانی استفاده شده است، اظهار داشت: طبق محاسبات انجام شده برای قطار ملی ۸۵ درصد هزینه ها از جنس هزینه های ریالی و ۱۵ درصد ارزی بوده است. وی با اعلان اینکه پیشنهاد بعدی برای ساخت ۱۱۳ واگن (۱۵ رام قطار ۷ واگنه و یک رام قطار ۸ واگنه) در بازه زمانی ۱۶ تا ۱۸ ماه خواهد بود، اظهار داشت: در این قرارداد پس از نه ماه اول که تمهیدات تولید انبوه فراهم خواهد شد مجموعه ما توانایی تولید و تحویل سیستم رانش ۳ رام قطار را هر سه ماه دارد چونکه سرعت تولید بالاتر از ساخت بار اول است. مدیر پروژه سیستم رانش قطار ملی در جهاد دانشگاهی علم و صنعت اظهار داشت: هم اکنون قطارهای مورد استفاده در متروی تهران رام قطار های ۷ واگنه است ولی برخی خطوط احتیاج به قطارهای ۸ واگنه دارد ما بنا داریم برای برخی خطوط شلوغ مترو، قطارهای ۸ واگنه را به تولید برسانیم. از سوی شرکت متروی تهران درخواست جدیدی عرضه شده که در قرارداد جدید یک رام قطار 8 واگنه هم تولید شود که تابحال در کشور موجود نبوده است. هم اکنون قطارهای تهران ۷ واگنه بوده و مقرر است در قرارداد جدید ۸ واگنه داشته باشیم.
منبع: games-android.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب