بازی اندروید

رئیس آكادمی اسكار ابقا شد

رئیس آكادمی اسكار ابقا شد

بازی اندروید: «دیوید روبین» برای دومین سال پی در پی بعنوان رئیس آكادمی علوم و هنرهای سینمایی اسكار برگزیده شد.


به گزارش بازی اندروید به نقل از ایسنا، به نقل از هالیوود ریپورتر، اعضای هیأت مدیره آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار «دیوید روبین» را که سال قبل بعنوان رئیس این نهاد سینمایی انتخاب شده بود، برای مدت یک سال دیگر بعنوان رئیس آکادمی انتخاب کردند.
روبین که مسئول انتخاب بازیگر در سینما و تلویزیون است، روز گذشته (چهارشنبه، ۲۹ جولای) برای انتخاب بازیگران سریال «دروغ های کوچک بزرگ» نامزد جایزه امی شد. وی در سال ۲۰۱۷ برای همین سریال برنده جایزه امی شده بود.
او که سی وپنجمین رئیس آکادمی اسکار است، در طول یک سال قبل در رأس آکادمی فراز و نشیب های زیادی را تجربه نمود. همچون اتفاقات مثبت در یک سال قبل می توان به اعطای جایزه اسکار به فیلم کره ای «اَنگل» بعنوان نخستین فیلم غیرانگلیسی زبان برنده اسکار شاخه بهترین فیلم و همین طور افزایش تنوع نژادی و جنسیتی در بین اعضای آکادمی اشاره نمود.
آکادمی اسکار به سبب شیوع ویروس کرونا از ماه مارس تعطیلست و همین طور بحران کرونا آکادمی را ناگزیر به ایجاد تغییراتی در قوانین پذیرش آثار در شاخه های مختلف کرد و تاریخ برگزاری مراسم اعطای جوایز اسکار نیز بنا بر این به ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ افتاد.
دیوید روبین نخستین بار در سال ۲۰۱۳ بعنوان یکی از سه نماینده شاخه تازه ایجادشده انتخاب بازیگران، به هیأت مدیره آکادمی اسکار راه پیدا کرد و در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ نیز باردیگر در این سمت برگزیده شد.
انتخابات ریاست آکادمی اسکار هرساله برگزار می گردد و هر فرد می تواند تا سه سال پی در پی این مسئولیت را عهده دار باشد. برمبنای قوانین جدید اسکار، هر فرد می تواند برای دو دوره سه ساله در هیأت مدیره آکادمی حضور داشته باشد و بعد از آن با یک وقفه دو ساله می تواند به شرط انتخاب مجدد به جمع اعضای هیأت مدیره بپیوندد.
از مهم ترین فیلم هایی که «دیوید روبین» وظیفه انتخاب بازیگر آنها را بر عهده داشته، می توان به فیلم برنده اسکار «بیمار انگلیسی»، «مردان سیاه پوش» (۱۹۹۷)، «عروسی بهترین دوست من» (۱۹۹۷)، «کوهستان سرد» (۲۰۰۳)، «جاذبه» (۲۰۱۳)، «وحش« (۲۰۱۴)، «ترومبو» (۲۰۱۵) و «قوانین اعمال نمی شوند» (۲۰۱۶) اشاره نمود.




منبع:

1399/05/09
11:50:30
5.0 / 5
2030
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
بازی اندروید