بازی اندروید
رئیس بنیاد ملی نخبگان در مراسم سالگرد شهادت دكتر شهریاری مطرح كرد

تربیت گری و نخبه پروری خاصیت شهید شهریاری بود

تربیت گری و نخبه پروری خاصیت شهید شهریاری بود

به گزارش بازی اندروید، رییس بنیاد ملی نخبگان در آیین بزرگداشت سیزدهمین سالگرد شهادت مجید شهریاری، دانشمند هسته ای کشور، تربیت گری و پرورش نیروی انسانی والا و نخبه های باارزش را روح رفتارها و خاصیت های شخصیتی شهید شهریاری دانست و اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری به استادانی نخبه و نخبه پرور با چنین روحیه ای نیاز داریم و در این جهت است که پشتیبانی از استادان محور را در اولویت کار بنیاد ملی نخبگان قرار داده ایم.


به گزارش بازی اندروید به نقل از ایسنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در آیین بزرگداشت سیزدهمین سالگرد شهادت مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته ای کشورمان که با حضور تعدادی از خانواده های شهدای هسته ای در تالار مولوی دانشکده ادبیات دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید، اظهار داشت: شهدای هسته ای ما هم خاصیت ها و شاخصه های برجسته ای دارند که یکی از خاصیت های پر رنگ زندگی شهید شهریاری ربوبیت و تربیت بود. به نسبت بقیه شهدا هم که نگاه می نماییم، این خاصیت مربی بودن و تربیت گر بودن در شهید شهریاری متمایز بود و ایشان شاگردان بسیار زیادی تربیت کردند.
دهقانی فیروزآبادی در ادامه اشاره کرد: معلمی یکی از مهم ترین خاصیت های شخصیت شهید شهریاری بود و خصوصیت پرورش گری چیزی است که متاسفانه در روزگار ما کمتر به آن توجه می شود.
وی ادامه داد: استادان ما هم اکنون کمتر صاحب مکتب هستند. باور من این است که اگر می خواهیم به نخبگان دانشگاهی دقت کنیم، روش های بسیار خشک محاسباتی مثل فراخوان زدن و امتیازبندی کردن ما را به نتیجه خوبی نمی رساند و مساله ای که الان در بنیاد نخبگان پیگیری می نماییم، این است که اساتیدی را که با دانشجویان نخبه در ارتباط هستند، شناسایی نماییم.
به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، دهقانی فیروزآبادی با تأکید بر پشتیبانی از استادان محور و مربی در رویکرد جدید بنیاد ملی نخبگان، اظهار داشت: هر حمایتی که می خواهیم از نخبگان انجام دهیم، از استادان مربی انجام خواهیم داد تا هسته های استاد محور شکل بگیرد.




منبع:

1402/09/12
09:31:12
5.0 / 5
344
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
بازی اندروید