بازی اندروید
با تفاهم میان كمیته امداد، سایپا و صندوق كارآفرینی امید،

3000 دستگاه خودروی وانت زامیاد به مددجویان كمیته امداد واگذار می شود

3000 دستگاه خودروی وانت زامیاد به مددجویان كمیته امداد واگذار می شود

با امضای تفاهم نامه میان كمیته امداد، شركت سایپا و صندوق كارآفرینی امید ۳۰۰۰ دستگاه خودروی وانت زامیاد با هدف ایجاد زمینه اشتغال، به مددجویان كمیته امداد واگذار می شود.


به گزارش بازی اندروید به نقل از ایسنا، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم نامه سه جانبه میان کمیته امداد، شرکت سایپا و صندوق کارآفرینی امید با تسلیت ایام پایانی ماه صفر اظهار داشت: در چارچوب این تفاهم نامه سه هزار دستگاه خودروی وانت زامیاد با هدف ایجاد زمینه اشتغال مددجویان، به خانواده های تحت حمایت واگذار می شود.
وی با اشاره به سابقه همکاریهای شرکت سایپا با کمیته امداد در جهت عرضه خدمات به مددجویان این نهاد اضافه کرد: طی سال های ۹۶ و ۹۷ تعداد ۳۲۲۰ دستگاه خودروی نیسان از جانب شرکت سایپا به خانواده های تحت حمایت امداد واگذار شد که برپایه بررسی های انجام شده، قریب به اتفاق این خانواده ها به خودکفایی رسیده و از حمایت امداد خارج شدند.
رئیس کمیته امداد تصریح کرد: امسال هم ۱۵۰ نفر از مددجویان این نهاد به استخدام شرکت سایپا گام درآمدند که این روند ادامه دارد.
بختیاری با تاکید بر اینکه عرضه خودرو به مددجویان یکی از موفق ترین روش ها در توانمندسازی جامعه هدف امداد است، اظهار نمود: امیدواریم با تحویل سه هزار دستگاه طی ماه های آینده، شاهد خودکفایی این تعداد خانواده از مددجویان کمیته امداد باشیم.
وی با اشاره به اینکه تحویل خودروی وانت زامیاد با شرایط و تسهیلات مناسبی به مددجویان انجام می شود، افزود: این خودرو ها به قیمت کارخانه و با ۱۰ درصد تخفیف به خانواده های تحت حمایت تحویل می شود.
رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه ۱۰ درصد قیمت خودرو آورده مددجو است، افزود: در صورت عدم توان پرداخت آورده اولیه، کمیته امداد این مبلغ را به صورت وام در اختیار مددجو قرار می دهد. همینطور یک سوم قیمت خودرو از جانب صندوق امداد ولایت و دو سوم مبلغ از جانب صندوق کارآفرینی امید تسهیلات قرض الحسنه در اختیار مددجو قرار می گیرد.
بختیاری در مورد ضمانت وام پرداختی به مددجویان اظهار داشت: سند خودرو تا هفت سال در رهن سایپا باقی می ماند و بعد از تسویه حساب در انتها هفت سال در اختیار خانواده ها قرار می گیرد.
در ادامه این مراسم، سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به مسئولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی اظهار داشت: همکاری با کمیته امداد بخصوص در واگذاری خودرو به مددجویان، تجربه موفقی بوده که امیدواریم جدی تر از گذشته ادامه یابد.
او همینطور از موافقت هیات مدیره این شرکت برای استخدام مددجویان کمیته امداد در شرکت های زیرمجموعه سایپا اطلاع داد و اضافه کرد: برنامه ما در شرکت سایپا گام، به کارگیری دستکم ۳۰۰ نفر از جامعه هدف امداد است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سلیمانی با اشاره به اینکه خودرو های وانت زامیاد با ۱۰ درصد تخفیف قیمت کارخانه به خانواده های تحت حمایت امداد تحویل می شود، افزود: امیدواریم تا آخر سال تمام سه هزار دستگاه خودرو به مددجویان تحویل شود و شاهد خودکفایی این عزیزان باشیم.




منبع:

1399/07/23
13:36:49
5.0 / 5
1844
تگهای خبر: خدمات , خودرو , دستگاه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
بازی اندروید