بازی اندروید
در نشست خبری معاون وزیر ورزش و جوانان مطرح شد:

عدم آگاهی مهارتی و افزایش جوانان بی رغبت به ازدواج

عدم آگاهی مهارتی و افزایش جوانان بی رغبت به ازدواج

بازی اندروید: خراسان جنوبی معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: اهتمام کرده ایم در بحث مهارتی ورود موثر داشته باشیم چونکه یکی از اشکالات ما این است که جوانان ما مهارت زندگی را بلد نیستند و نسبت به زندگی مشترک آگاهی ندارند و این امر یکی از دلیلهای عدم رغبت به ازدواج است.


محمدمهدی تندگویان، یکشنبه شب ۹ خرداد در آخر سفر دو روزه اش به خراسان جنوبی و در جمع اصحاب رسانه این استان، اظهار نمود: در حوزه جوانان دوست نداریم وارد حوزه برخورد شویم و برخورد حذفی در اولویت ما نیست.
به گزارش بازی اندروید به نقل از ایسنا، وی با اعلان اینکه بر تشکیل تشکل ها استانداردسازی کردیم، اضافه کرد: کوشیدیم ابتدا فرصتی به تشکل ها داده شود تا تحول سازی کنند.
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: از ۳۷۰۰ تشکل در گرید D به حدود ۷۰۰ تشکل اخطاریه دادیم که خودرا فعال کنند.
تندگویان افزود: ممکنست خیلی از این تشکل ها فعال باشند، اما در گزارش عملیات و زمانی که مراجعه کنندگان ما برای پرسش و پاسخ می رفتند موضوع را جدی نگرفتند یا پاسخگو نبودند که با اخطاری که می دهیم پایش مجدد انجام می شود.
وی با اشاره به حوزه فرهنگی، اضافه کرد: بررسی ها عدم رغبت جوانان را به ازدواج نشان میدهد که در این عرصه و افزایش رغبت و انگیزه، تولید محتوا را با همت جوانان در فضای مجازی پی گرفتیم.
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: حالا در عرصه تولید محتوا بصورت فیلم کوتاه و انیمیشن و کارهایی به این سبک حدود ۱۶۰ تا ۱۷۰ اثر فاخر به صدا سیما و شبکه فضای مجازی تحویل دادیم تا برای بحث فرهنگ سازی ازدواج استفاده گردد.
تندگویان افزود: همین طور در بحث مهارتی ورود پیدا کردیم چونکه یکی از اشکالات ما این است که جوانان ما مهارت زندگی را بلد نیستند و نسبت به زندگی مشترک آگاهی ندارند و این امر یکی از دلیلهای عدم رغبت به ازدواج است.
وی با تاکید بر آموزش سربازان در طرح سرباز ماهر در دو بخش مهارت های زندگی و مهارت های اشتغال، اضافه کرد: می توان خیلی از مشکلات را برای جوانان حل کرد.
وی با اشاره به فعالیت در حوزه بازی های یارانه ای و آنلاین، بیان کرد: باتوجه به این که نوجوانان از این بازی ها بسیار استفاده می نمایند، سال قبل یک فراخوان تولید بازی منتشر کردیم و کوشیدیم بازی ها برمبنای پیام محور تولید شود ولی کاملا جذاب باشد که بخش جوان ما را ترغیب کند.
تندگویان افزود: نهادهایی مانند صدا و سیما و فرهنگ و ارشاد اسلامی در تولید فیلم ها و سریال ها بسیار می توانند به ترویج موضوع آموزش مهارت ها جهت زندگی و هم تشویق برای شکل گرفتن یک زندگی کمک کنند؛ بیشتر این موضوعات فرهنگی است یعنی باید در خانواده ها و آموزش و پرورش در حوزه آموزش های مهارتی در دوران تحصیل تغییری رخ دهد که اگر این امر دنبال نشود، خروجی آموزش و پرورش جوانانی می شوند که ممکنست تعهدپذیر نباشند و به سمت تشکیل زندگی نروند.
وی با اعلان اینکه ما دخالتی در امور اعتباری که مربوط به تشکل ها است نداریم و تنها توزیع اعتباری با ماست، اشاره کرد: اگر تشکلی اعتراض دارد که پولی دریافت نکرده برای این است طرحی نداده که در استان مصوب شود و بابت آن ابلاغ اعتبار شود.
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد: اکنون می توانیم بگوییم استانی نداریم که طرحی داده، تصویب شده باشد و اعتباری دریافت نکرده باشد.




منبع:

1400/03/10
10:58:04
5.0 / 5
1288
تگهای خبر: آموزش , آنلاین , استاندارد , بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
بازی اندروید