بازی اندروید

معافیت مالیاتی موسسات خیریه منوط به تکمیل ثبت نام در سامانه شد

معافیت مالیاتی موسسات خیریه منوط به تکمیل ثبت نام در سامانه شد

مدیر کل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام نمود: شرط برخورداری از معافیت مالیاتی موسسات خیریه، نام نویسی در سامانه tab۱۷.mcls.gov.ir است.


به گزارش بازی اندروید به نقل از ایسنا، "مریم السادات میرمالک ثانی "تاکید کرد: موسسات خیریه به منظور برخورداری از معافیت مالیاتی برپایه بند (و) تبصره (۱۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور به منظور ساماندهی و کارآمدسازی سیاست های حمایتی باید در سامانه معرفی شده از جانب وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی ثبت نام کنند.
وی اظهار داشت: موسسات خیریه لازم است تمامی مراحل در ارتباط با ثبت نام همچون درج شماره حساب های درخواستی را تکمیل کنند.
میرمالک اضافه کرد: طبق دستور العمل، مقرر شده است از تاریخ ۱۰ مرداد به بعد موسسات خیریه، تمامی پرداخت های حمایتی خویش را از راه حواله الکترونیک ساتنا/ پایا، با درج عدد ۱۱۰ و شناسه ملی موسسه خیریه در قسمت شناسه پرداخت انجام دهند.
مدیر کل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: گزارش پرداخت ها از بانک مرکزی دریافت و بعد از ثبت در سامانه به سازمان امور مالیاتی به منظور بررسی ارسال می شود.
وی بیان نمود: بر همین مبنا صاحبان امضای موسسه می توانند از پانزدهم اول هر فصل صورتحساب عملکرد موسسه و شناسنامه اقتصادی مدد جویان موسسه را بر مبنای داده های پایگاه اطلاعات رفاه ایرانی ها در پروفایل مربوطه خود در سامانه مشاهده کنند.
میرمالک ضمن اشاره به این که راهنمای تمامی مراحل ثبت نام در چارچوب فیلم آموزشی، راهنما و دستور العمل در سامانه قابل رویت است، عنوان کرد: در همین راستا شماره تلفن ۰۲۱۲۵۰۰برای پاسخگویی به مخاطبان پیشبینی شده است.
مدیر کل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: متقاضیان می توانند سوالات خویش را به نشانی پست الکترونیکی که در سامانه آمده ارسال نمایند.
طبق گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و ی خاطرنشان کرد: پاسخگویی ظرف مدت ۴۸ ساعت صورت خواهد گرفت.



1400/05/28
13:46:59
5.0 / 5
1098
تگهای خبر: آموزش , اطلاعات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
بازی اندروید