بازی اندروید
سرپرست دفتر پایش و شبكه سازی سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان خبر داد

اعلام زمان فراخوان چهارم جذب نخبگان در دستگاه های اجرائی

اعلام زمان فراخوان چهارم جذب نخبگان در دستگاه های اجرائی

به گزارش بازی اندروید، سرپرست دفتر پایش و شبکه سازی سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با تأکید بر این که در هر مرحله از پروسه جذب و تکمیل پرونده، اطلاع رسانی به متقاضیان بوسیله پیامک صورت می گیرد، اشاره کرد: فراخوان چهارم جذب نخبگان در دستگاه های اجرائی تیر ماه اعلام خواهد شد و افرادی که بهر دلیلی نتوانستند در فراخوان سوم ثبت نام خودرا تکمیل و نهایی کنند، می توانند در آن فراخوان نیز شرکت نمایند.


سرپرست دفتر پایش و شبکه سازی سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان خبر داد:
فراخوان چهارم جذب نخبگان در دستگاه های اجرائی تیرماه اعلام می شود/ رفع ابهامات متقاضیان جذب در دستگاه های اجرایی
به گزارش بازی اندروید به نقل از ایسنا، حسین عبادی با اعلان اینکه فراخوان سوم جذب نخبگان در دستگاه های اجرائی بهمن ماه سال قبل شروع شد، اظهار داشت: در این فراخوان ۳۷ هزار و ۹۴۲ نفر شرکت کردند که برمبنای جداول امتیازدهی ابلاغی سازمان اداری استخدامی و کمیته مشترک سه جانبه بنیاد ملی نخبگان، سازمان اداری استخدامی و سازمان برنامه و بودجه، کارهای افراد در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فناورانه، فرهنگی-اجتماعی و سایر فعالیت ها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی با اعلان اینکه هر متقاضی سه اولویت محل-شغل را انتخاب می کند، اضافه کرد: از تعداد ثبت نام شده، ۱۴ هزار و ۱۹ نفر متاسفانه ثبت درخواست نکرده و ثبت نام خودرا در سامانه تکمیل نکردند که باتوجه به بخشنامه های موجود به آنان اطلاع رسانی شده است و این افراد می توانند در فراخوان های بعدی شرکت نمایند.

عبادی با اشاره به این که حد نصاب امتیاز در دوره کارشناسی ۳۵، در کارشناسی ارشد ۴۵ و در دکترا ۵۰ است، افزود: تعداد ۱۴ هزار و ۷۵۰ نفر نیز موفق به کسب حد نصاب در جدول امتیازدهی نشدند.

سرپرست دفتر پایش و شبکه سازی سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: در فراخوان سوم تعداد ۹ هزار و ۱۷۱ نفر توانستند حد نصاب لازم را کسب کنند که این افراد به مرحله بعدی یعنی بررسی پرونده وارد شدند. در این مرحله اگر پرونده فردی نقض داشته باشد، می تواند آنرا رفع و ادامه پروسه را طی نماید. حضور در کارگروه شناسایی متشکل از اعضای هیات علمی دانشگاه و بررسی کیفی پرونده افراد و در نهایت امتیازدهی در این کارگروه، گام بعدی پروسه جذب است. بعد از آن افراد به کانون ارزیابی معرفی خواهند شد. در این کانون نیز امتیازاتی به آنان تعلق می گیرد.

وی اشاره کرد: بنیاد ملی نخبگان در آخر این گام ها، مجموع امتیازات فرد را در قالب نامه به سازمان اداری اعلام می کند تا فرایندهای بعدی گزینش، توانمندسازی و معرفی به دستگاه طی شود. به عبارت بهتر، پس از کانون ارزیابی پروسه استخدام افراد از بنیاد ملی نخبگان خارج می شود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، عبادی تصریح کرد: تلاش بر این است پروسه جذب تا زمان معرفی افراد به سازمان های اداری استخدامی، در نهایت دو ماه بطول بیانجامد.

سرپرست دفتر پایش و شبکه سازی سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان اظهار داشت: سازمان اداری استخدامی برمبنای اولویت هایی که پیش تر افراد انتخاب نموده بودند، آنان را به دستگاه مورد نظر معرفی می کند. نکته مهم این که بنیاد ملی نخبگان در معرفی افراد واجدالشرایط به سازمان اداری استخدامی، سیاست سه برابر ظرفیت را در دستورکار خود قرار داده است؛ بدین سبب صرف معرفی فرد از طرف بنیاد ملی نخبگان به سازمان اداری استخدامی، به مفهوم اتمام پروسه استخدام نیست. از طرف دیگر دستگاه میزبان از بین افراد معرفی شده، گزینش های لازم را انجام می دهد.

عبادی با تکیه بر این که شرکت در فراخوان به مفهوم استخدام در دستگاهها نیست، اشاره کرد: پروسه بررسی پرونده ها در بنیاد ملی نخبگان در حال انجام می باشد و به زودی افرادی که امتیازات لازم را کسب کنند، به سازمان اداری استخدامی معرفی می گردند.

سرپرست دفتر پایش و شبکه سازی سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان در آخر با تأکید بر این که در هر مرحله از پروسه جذب و تکمیل پرونده، اطلاع رسانی به متقاضیان بوسیله پیامک صورت می گیرد، اشاره کرد: فراخوان چهارم جذب نخبگان در دستگاه های اجرائی تیر ماه اعلام خواهد شد و افرادی که بهر دلیلی در فراخوان سوم نتوانستند ثبت نام خودرا تکمیل و نهایی کنند، می توانند در آن فراخوان نیز شرکت نمایند.



1403/03/22
15:38:44
5.0 / 5
193
تگهای خبر: آموزش , دستگاه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
بازی اندروید